Livrare și retur

Livrare & retur

Livrarea

Livrarea se face prin Urgent Cargus, tarifele fiind valabile pentru orice localitate din Romania in care se afla un sediu Urgent Cargus.

Daca aveti o alta optiune in privinta societatii de curierat sau preferati Posta Romana, va rugam sa ne comunicati.

Comenzile peste 200 RON au asigurat transportul GRATUIT, precum si produsele care au specificat acest lucru.

Dupa efectuarea comenzii, clientul este contactat de catre un operator totulpentruinot.ro, pentru a confirma comanda si pentru a fi instiintat despre disponibilitatea produsului / produselor si timpul de livrare. Comenzile efectuate și confirmate in cursul unei zile vor fi expediate cel mai tarziu a doua zi lucratoare, ajungand la destinatie in functie de programul si de fluxul curent de livrari al companiei de curierat.

Sambata si Duminica nu sunt expediate comenzi.

Termenul de livrare se calculeaza incepand cu momentul confirmarii telefonice a comenzii Dvs. in cazul platii cu cardul sau ramburs, iar in cazul comenzilor platite prin OP, cu momentul incasarii banilor.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care vom incerca sa luam legatura cu clientul pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata. In cazul in care clientul efectueaza plata unui produs fara a avea confirmarea disponibilitatii in stoc, totulpentruinot.ro va returna clientului contravaloarea produsului.

Suma de plata va fi trecuta pe factura si va include si costul transportului. Comenzile sub 200 RON a caror destinatie se afla in aria de acoperire a societatii de curierat vor plati o suma unica  de 20 Ron (TVA inclus) pentru fiecare colet. Comenzile peste 200 RON au transportul gratuit. Pentru localitatile de destinatie din afara ariei de acoperire, costul transportului va fi comunicat de unul din consultantii nostri in cadrul dialogului telefonic de confirmare a comenzii.

Retururi

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti atunci cand cumparati produsele distribuite de ART OF SWIMMING, insa in cazul in care nu sunteti, articolele pot fi returnate.

Legislatia romaneasca in domeniu prevede:“consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.


Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, sa nu aiba semne de purtare sau de deteriorare prin orice alt mijloc de actiune asupra lui). Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.

Din motive de igiena, lenjeria intima, slipii, boxerii, jammerii, costumele de baie si de competitie nu se pot returna.


Este necesar sa ne anuntati in termen de maximum 3 zile de la primirea coletului in cazul in care doriti sa il returnati, apeland numarul de telefon: 0728.875.307.

(Veti lua legatura cu un Operator din Echipa ART OF SWIMMING, caruia ii veti comunica Articolul pe care doriti sa-l returnati si ceea ce doriti in schimbul acestuia.)

Veti primi automat un e-mail cu adresa la care trebuie sa ajunga coletul cu articolul returnat, precum si detalii legate de procedura returnarii.

Returnarea se face doar prin intermediul firmelor de curierat, livrata direct la adresa indicata in e-mailul primit.

Taxa Transportului trebuie achitata de Clientul care solicita returnarea.

Daca marimea nu vi se potriveste, puteti solicita o alta marime in cazul in care aceasta este disponibila sau un articol diferit, cu achitarea eventualei diferente de plata.

Consumatorul beneficiaza de o perioada de restituire de 14 zile de la data la care intra in posesia fizica a produsului comandat (in cazul livrarii succesive a mai multor produse – urmare a solicitarii unei inlocuiri, 14 zile de la data primirii ultimului produs). In aceasta perioada, ca raspuns la e-mail-ul trimis de totulpentruinot.ro cu adresa la care trebuie expediat returul, consumatorul isi va pronunta in scris intentia de renuntare la tranzactia incheiata.

Model de formular de renuntare/returnare produse: 

– Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon ale vânzatorului]

– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)

– Comandate la data (*)/primite la data (*)

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

– Numele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

– Data

Societatea noastra se preocupa cu prioriate de calitatea articolelor, astfel aveti garantia ca produsele comandate de pe www.totulpentruinot.ro sunt in stare impecabila. In cazul in care exista o exceptie, ne asumam raspunderea sa va inlocuim articolul cu unul similar, suportand cheltuiala de Transport (tur, retur). Daca veti solicita in schimb o alta marime, o alta culoare, un alt model sau restituirea contravalorii, atunci dumneavoastra va trebui sa suportati taxa de Transport spre adresa noastra de Returnare, iar, pentru articolul ales in schimb, compania noastra va suporta cheltuielile de transport catre destinatia dumneavoastra.

Nu acceptam colete cu ramburs!

In cazul in care produsul nu va putea fi inlocuit (ne-existand pe stoc ceva similar), vanzatorul va restitui cumparatorului contravaloarea articolului, in maxim 14 de zile de la data returnarii, prin Transfer Bancar. (Pentru acest lucru avem nevoie de codul dumneavoastra IBAN alcatuit din 24 de caractere).

* Articole achizitionate cu Pret Promotional nu pot fi returnate!